6. toukokuuta 2011

Päivitystä

Olen ollut viime aikoina aika laiska luomaan mitään uutta. Ideariihi on tyhjä ja tarvekapasiteetti miinuksella. Meillä on kaikkea eikä huvita tehdä mitään. Aika kyllä olisi. Oon itse asiassa viimeisen kuukauden aikana saanut aikaiseksi vain parit housut ja muutaman hassun lakin.


 Nää housut oli ikäänkuin prototyyppi potkareista, joita oli tarkoitus alkaa vääntämään. Kangas on anopin arkistoista. Tuli tosi rumat, mutta toisella kuosilla saattavat olla toimivat. Käytöstä en tiedä, sillä nää on sopivat varmaan joskus vuoden päästä.

Kaava oli Ottobre Desing lehdestä pupupotkarit, en muista numeroa
 Oon ommellut Ronjalle vielä 50 senttisen kaavalla pöksyjä. Oon käyttänyt vaan vähän isompia saumanvaroja, ja ne on vieläkin tosi hyviä. Haarus on kyllä edelleen suorastaan vittumainen tehdä, onneksi en oo tekemässä näitä myyntiin!
Ostin netistä tuollaista ihanaa pallovihreetä neulosta pienen palasen. Siitä tuli kahden housut, kaks lakkia ja 1 sisävaipan päällinen. Toiset housut ja lakki tuli vahingossa pikkusen liian tyköistuvuksi, ja lahjoitankin ne mieheni kaverille joka odottaa toisikkoaan syntyväksi loppukesästä. Ängin ne silti mallin päälle kuvanottoajaksi.



Mulla on viitisen sisävaippaa valmiiksi leikattuna, ja voisin päivittää vaippajuttuja seuraavassa tekstissä. Kunhan siis olen saanut ne kursittua kasaan. Meillä on jo riittävästi vaippoja, ja ajattelinkin laittaa noi seuraavaksi valmistuvat myyntiin. Ne on sentään sen verran laadukkaita että kehtaa :D. Paljonkohan viidestä sisävaipasta kehtaa pyytää rahaa?
Tässä vähän päivitystä kangasvalikoimiin. Ihastuin tuohon pilkkukuosiin ja löysin sitä halvalla jättirätistä. Harmi vain, että pallot on tähän laatuuna painettu. Ne näyttää ehdottomasti paremmalta kun ne on kudottu suoraan kankaaseen, niinkuin tuossa vihreässä tapauksessa. Saas nähärä innostunko jossain vaiheessa tekemään jotain.

 Saa antaa vinkkejä ja ehdotuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti